:)

:)

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۰
    ..
  • ۹۶/۱۲/۰۲
    ..
  • ۹۶/۱۱/۲۵
    ":)"
  • ۹۶/۱۱/۲۲
    :))
  • ۹۶/۱۱/۲۱
    .

فوتبال حبابی

تصویر مربوطه

فوتبال حبابی، ورزشی است تیمی شبیه به فوتبال که در آن بازیکنان به وسیله یک پوشش حبابی که از هوا پرشده و بالاتنه آنان را می‌پوشاند، طی قوانین مشخصی برای وارد کردن توپ (استاندارد فوتبال) با پا به دروازه تیم حریف رقابت می‌کنند. فوتبال حبابی رشته‌ای بسیار پرجنب و جوش است که نیاز به مهارت چندانی ندارد. گل زدن در این رشته بسیار مشکل است، زیرا بالاتنه بازیکنان تماماً در داخل حباب پوشیده شده است و بنابراین حفظ تعادل و گردش‌های سریع بازیکنان در آن محدود می‌شود که این امر خود بر جذابیت‌های آن می‌افزاید. در این رشته در واقع فوتبال جنبه عمومی و سرگرم کننده‌تری پیدا می‌کند. فرم حباب‌ها به گونه‌ای است که موجب افزایش احتمال برخوردها و کاهش آسیب‌های فیزیکی به بازیکنان می‌شود که این امر صحنه‌های بسیار جالبی را پدید می‌آورد. در فوتبال حبابی هدف گل زدن و برنده شدن است، تنها تفاوت در این است که بازیکنان هر تیم در یک حباب باد شده شفاف (که از سر و بالا تنه محافظت می‌کند) قرار می‌گیرند. حباب‌ها همانند سپر محافظ عمل کرده و در عین حال افزایش احتمال برخورد های تن به تن را باعث می‌شوند که تجربه ای عجیب و مفرح را برای بازیکنان بوجود می‌آورد. فضای خاص رقابتی و شرایط حاکم بر این رشته ورزشی موجب می‌گردد تا علاوه بر تجربه یک فعالیت ورزشی پر هیجان و در عین حال کاملاً ایمن بدون نیاز به مهارت ورزشی، تاثیرات مثبتی بر ارتقاء وضعیت بدنی افراد نیز داشته باشد.

فوتبال دارت

Image result for ‫فوتبال دارت‬‎

فوتبال دارتی یکی از ورزش‌های هیجان انگیز و پرطرفدار در دنیا می‌باشد که دو ورزش محبوب فوتبال و دارت را با هم ادغام کرده است. قوانین این بازی همانند بازی دارت می‌باشد با ای تفاوت به‌جای پرتاب تیرهای دارت، توپ را به سمت یک صفحه بزرگ دارت چسبناک شوت می‌کنیم. دارت بورد با هوا پر شده و بازیکنان توپ‌های نرم را به سمت تخته شوت می‌کنند. شما می‌توانید با قوانین دارت بازی کنید و یا اینکه با هدف تفریح و لذت با دوستان خود توپ‌ها را به سمت دارت برد شوت کنید. با ادغام دو بازی محبوب فوتبال و دارت این بازی می‌تواند طرفداران هردو بازی را به دور یکدیگر جمع کند و لحظات فرح بخشی را در کنار دوستان خود برایتان رقم بزند.

فوتبال صابونی

تصویر مربوطه

فوتبال صابونی یک ورزش هیجان انگیز است که برای افراد مختلف و فاقد هرگونه تجربه در فوتبال طراحی شده است. این ورزش برای اولین بار در برزیل اختراع شده تا هیجان بازی فوتبال را برای همه‌ی افراد بیشتر کنند. جذابیت این بازی به خلق صحنه‌های خنده دارو انیمیشنی توسط بازیکنان در حین بازی می‌باشد. شجاعت، کنجکاوی، اشتیاق به رفتن، آب و کمی صابون انگیزه لازم برای فعال کردن تیم “علاقه مندان به ورزش” و مردم عادی را ایجاد می‌کند. زمین آن از پلی استر چند رنگ با لبه‌های برآمده و کفی نرم ساخته شده که آسیب‌دیدگی حاصل از زمین خوردن را عملا غیر ممکن می‌کند. پس با خیال راحت و بدون ترس از آسیب‌دیدگی به این ورزش مهیج و شاد بپردازید و از آن لذت ببرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی